Annoncering

Reklame skal virke!

Som annoncør er det ofte svært at vurdere effekten af ens annoncer. Derfor arbejder vi ud fra at du som annoncøren kun betaler for den vare der leveres, og hvor der naturligvis kan leveres dokumentation for at varen også er blevet leveret i det omfang det er aftalt.

For at du kan optimere din annoncering, tilbyder vi dig annoncering på 3 niveauer.

Annoncering i rotationen på mediet.

I det omfang at der ikke er en bruger på mediet,  afvikles indholdet i en karrusel, hvor det kører i ring. Tilsvarende  er der bannere der afvikles efter samme princip, men blot vises, når brugeren navigerer inde i menuen. Her betaler du som annoncør for det antal visninger der leveres.

Interaktive reklamer.

Reklamer der afvikles i rotationen eller reklamebannere der afvikles under navigation kan gøres interaktive. Dvs. brugerne kan klikke på reklamerne, hvis reklamens budskab opfordrer til det. Altså der skal være et call-to-action. Hermed kan Multiway levere et produkt, hvor afregning hovedsagligt sker baseret på klik-statistik. Her får man også dokumentation for hvor mange gange reklamen er blevet vist samt hvor mange gange der har været klikket på reklamen.

 

Lead-generering

Når en bruger har klikket på en reklame, kan denne opfordres til at indsende noget kontaktdata gennem et virtuelt tastatur. Dvs, du kan opfordre brugeren til at tilmelde sig et nyhedsbrev, abonnere på en service, deltage i konkurrencer, acceptere et tilbud osv. På dette niveau får man “fat” i sin kunde, og afregning kan således ske på den baggrund, at man virkelig har fået valuta for sin investering.

Summa summarum

Betal lidt for at blive set, betal lidt mere for at blive klikket på og betal lidt ekstra for at blive kontaktet af din kunde.

Og så er der lige én ting til:

Ændré dit indhold, når det passer dig

Alle reklamer kan gøres dynamiske i den forstand, at du som annoncør kan få designet en reklame, hvor indholdet kan ændres, når der er behov for det. Har du f.eks. et nyt tilbud hver måned, så kan du selv ændre din reklame, når tiden passer. Skulle man f.eks. også have behov for at få vist et budskab på en bestemt ugedag eller i et bestemt tidsrum, så kan dette også lade sig gøre.