FunTOUCH Interaktivt TV

Nyskabende Interaktivt TV, hvor dine kunder kan se dine tilbud og interagere med dem eller blive underholdt, mens de venter. Systemet er opbygget, så det kan administeres centralt fra f.eks. et hovedsæde eller decentralt fra den enkelte forretning.

FunTOUCH Interaktivt TV er let at benytte og har mange standardskabeloner, der er lige til at gå til. Principielt kan du tage et billede med din Smartphone, sende det til din e-mail, åbne mailen og kopiere billedet, indsætte det i en af skabelonerne og godkende skabelonen, så har du en ny reklame på dit FunTOUCH Interaktivt TV.

Systemet kan naturligvis vise både film og billeder, og det er muligt at bestemme visningen af en specifik reklame ned på minutbasis. Til systemet er knyttet et statestikmodul, der gør det muligt at følge visningen af den enkelte reklame.

Hvorfor interaktivt Instore-TV

Det særlige ved FunTOUCH Interaktivt TV er, at det giver brugeren mulighed for at interagere med reklamerne og f.eks. tilmelde sig nyhedsbrev og deltage i brugerundersøgelser eller lignende.
Det er derfor din mulighed for at skabe et kundekartotek, hvor kunderne nemt kan gøres opmærksom på nye tilbud og produkter. FunTOUCH Interaktivt TV kan også anvendes som analyseredskab – stil dine kunder spørgsmål om dine produkter og services og anvend denne information til at gøre din forretning endnu bedre.

Underhold dine kunder

Systemet kan samtidig tilbyde underholdning til ventende kunder, f.eks. til manden, der venter, mens fruen skal prøve alt i forretningen,  eller cafegæsten, der kommer lidt tidligere end resten af selskabet. Underholdningen sker i form af bl.a. quiz’er, spil og nyheder, så med FunTOUCH Interaktivt TV,  kan kunden blive underholdt,  samtidig med at du promovere dine produkter.

Derfor er FunTOUCH Interaktivt TV den perfekte løsning, hvis du vil i dialog med dine kunder, tilbyde dem underholdning eller bare have dem til at blive lidt længere i forretningen.

Med FunTOUCH Interaktivt TV kan du:

  • Reklamere for dine varer som video eller stilbilleder
  • Lave reklameplan med dags- eller timetilbud
  • Foretage kundeundersøgelser
  • Få kunden til at tilmelde sig kundeliste/nyhedsbrev
  • Få kunden til at tilmelde sig butikkens eventuelle facebookgruppe
  • Underholde kunden med spil, quiz’er og nyheder